Handelsbetingelser Vejle Turisttrafik

Pris og specifikationer for buskørslen med Vejle Turisttrafik fremgår af kundens ordrebekræftelse.

Ansvar og afbestilling

Ønsker kunden under buskørslen ændringer som forlænger køretiden og/ eller ventetiden i forhold til det aftalte på ordrebekræftelsen. Tillægger Vejle Turisttrafik et beløb for den forøgede tid på kundens faktura.

Opstår der forsinkelser under buskørslen som skyldes kunden, bliver fakturaen tillagt et beløb for den forøgede tid.

Afbestilling af buskørsel som ikke overstiger 24 timer skal - medmindre andet er aftalt med Vejle Turisttrafik – ske senest 48 timer før buskørslen begynder. Sker afbestillingen senere fakturerer Vejle Turisttrafik kunden 100 procent.

Afbestilling af buskørsel som overstiger 24 timer skal - medmindre andet er aftalt med Vejle Turisttrafik – ske senest 96 timer før buskørslen begynder. Sker afbestillingen senere fakturerer Vejle Turisttrafik kunden 100 procent.

Bestilleren af buskørslen har ansvaret for, at deltagerne i transporten ikke forårsager skade på køretøjet. Sker dette vil Vejle Turisttrafik tillægge udgiften til udbedring af skade til fakturaen.

Bestilleren af buskørslen har ansvaret for, at deltagerne i transporten ikke er skyld i unødvendig stor rengøring af bussen. Sker dette vil Vejle Turisttrafik tillægge udgiften til rengøring til fakturaen.

Buskørslen sker i ikke-ryger busser.

Betalingsbetingelser og reklamationer

Betalingsbetingelser for buskørsel med Vejle Turisttrafik er otte dage fra fakturadato medmindre andet er aftalt.

Ved buskørsler over flere dage sørger kunden for indkvartering og bespisning af chauffør eller chauffører. Er dette ikke tilfældet påfører Vejle Turisttrafik udgiften hertil til fakturaen, medmindre andet er aftalt.

Efter buskørslen vil eventuelle glemte sager blive indleveret til Vejle Turisttrafiks kontor, hvor de kan afhentes. Vejle Turisttrafik hæfter på ingen måde for glemte sager.

Opstår der under buskørslen situationer, som kunden ikke er tilfreds med, skal dette straks meddeles chaufføren. Bliver situationen ikke løst tilfredsstillende herefter, skal kunden straks kontakte Vejle Turisttrafiks vagttelefon.

Har kunden reklamation over buskørslen skal denne ske skriftligt og senest 48 timer efter turens afslutning til Vejle Turisttrafik.

Opdateret 15.9.2022

​​

Få et tilbud

Indtast dine ønsker til en tur og få et tilbud fra Vejle Turisttrafik. 

Du modtager en kvittering på mail, når din forespørgsel er sendt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

- Rasmus Harlev Steffensen

Agroskolen, Hammerum

Det var endnu engang var en fornøjelse at køre med jer til Petershagen. Det var en super bus, og Jan er bare en god chauffør. 

- Hanne Clausen

Juelsminde mandagsklub

​Vi havde en dejlig tur med en super-god chauffør (Klaus Tjerrild, red.).

- Kent Jensen

Egeskov Aktivitet og Træning, Egtved

​Tak for en dejlig tur med god service. Egtvedgruppens deltagere nød turen i den vestlige del af Kolding kommune. Ros til vores chauffør.​

- Britta Abildsten

Sct. Norberts Kirke

Vi havde en på alle måder dejlig tur og vil gerne sige tak for den gode chauffør, som var hyggelig, dygtig og kendt med stedet. Det betyder meget for, at turen lykkes.

- Inger Thygesen​

Seniorklub Sydbank Vejle

TAK for en meget fin tur til Egeskov den 23.5. Jeres chauffør Claus var en hyggelig og dygtig chauffør - fin og sikker kørsel. Vi glæder os til at benytte Jer igen til vores næste udflugt i 2020.